top of page
  • Foto van schrijverNele Kenis

Amazones

Toen ik deelnam aan de WRWR (zie eerste blogverhalen) leerde ik veel mensen kennen, heel veel. Onder hen bleek een motorclub te bestaan. Wima International. Internationaal wil zeggen over de hele wereld verspreid dus. België heeft kennelijk ook een stevige delegatie waar ik sindsdien ook deel van uit maak.

Aangezien de WRWR hiermee gemoeid is, is het niet verwonderlijk dat het een vrouwen-motorclub is. Amazones noemen we ons ook nog wel. De hele geschiedenis over de naam (Amazone Wima-Bam) werd mij wel eens uitgelegd door Trui (één van onze presidenten), maar ik heb het niet helemaal onthouden.

We doen ritjes, weekendjes, trainingen, rally's, alleen maar leuke dingen op de moto.


De coronacrisis van 2020 en 2021 heeft er voor gezorgd dat hier niet veel meer aangevuld werd, aangezien er ook niet veel tot niets gepland werd, en als er wat gedaan werd, was ik gewoon niet consequent genoeg om er iets over te schrijven.


Dus: ik zit bij een echte motoclub, met echte stoere amazones, en ik zal proberen van af en toe wat te schrijven over ons uitspattingen.


Hier is al een kleine impressie. Door het doorbladeren van foto's is duidelijk dat ik meer foto's moet trekken. Laat mij weten als er foto's gebruikt worden van jou, en je dat niet wil. Dan gaan ze er terug af!







24 weergaven0 opmerkingen
bottom of page