top of page
  • Foto van schrijverNele Kenis

Dag 1: Van Gent naar camping De Beverburcht

Ok dit is mijn 3e poging om die post te plaatsen. Ik word er al onnozel van. Kort en bondig. Ik was mijn portefeuille vergeten en mocht na een kwartier rijden al rechtsomkeer maken om die te gaan halen. Typisch ik, niks raar.



Verder was ik op tijd vertrokken om bij nicht Joke en co langs te gaan iets voor halverwege voor koffie en lunch. Een openstaande ophaalbrug, grint- en zandwegen, omleidingen, en nog van dat soort ondingen heeft er voor gezorgd dat ik voor nicht te laat was, maar de companie die thuis was heeft me koffie, lunch en sanitair kunnen aanbieden. TOP.



De rest van de weg ging heel goed. Veel verharde landwegen met mooie vergezichten en natuur. Hier en daar een schoon dorp of leuke stad.


En dan de camping.

De camping is echt top. Tent opzetten is gelukt, van de 2e keer goed! Het is een nieuwe, dus voor de eerste keer best goed van mijzelf vind ik.




Het is hier rustig, midden in de polders. Water en wind, proper en netjes. Drimmelen is een dorp van 600 inwoners. Meer dan een Spar en een paar eetgelegenheden is er niet. De mensen zijn er supervriendelijk. Morgen krijg ik companie. Morgen vertel ik daar meer over. Morgen zal ik ook mijn technologie bijschaven dat dit een mooier verhaal wordt.

Hieronder (hopelijk) nog wat foto’s van onderweg en in Drimmelen.



73 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page