top of page
  • Foto van schrijverNele Kenis

Inpakken en wegwezen

Bijgewerkt op: 10 aug. 2019


ik heb een beetje planningstress. Het zijn juist Gentse Feesten geweest en de laatste feestnacht ging niet zoals gepland om op tijd in bed te zitten. Bijgevolg gaan de reisvoorbereidingen niet helemaal volgens plan. Ik moet nog veel doen vandaag, en morgen vertrek ik al! Gelukkig ben ik maar een eenvoudige dame die met weinig content is. Wat kleren, iets om op en in te slapen en een tandenborstel zal zowel 75% van mijn bagage zijn. Soit, we zien wel.

Een wijsheid van Els de Fietser: hulp kunt ge overal vinden, winkels en garages met hopen. Wat ge ook gaat meenemen, het is juist net dat, dat ge nie mee hebt, dat ge gaat nodig hebben.

Bedankt Els, ik zal aan je denken als ik in mijn tent zit en ik heb geen piketten mee, of zo.

Chantal Schakenraad wist dan weer een wijze Hollandse raad: neem de 3 P’s mee: paspoort, poen en pil. Dat heb ik dan maar snel ingepakt.

Els en Chantal heb ik leren kennen op de WRWR, Els heeft zowat de hele boel daarvan gecoördineerd, dus raad van Els sla je best niet in de wind. Chantal heb ik in een hotelkamer leren kennen bij één van de overnachtingen.

Maar in plaats van hier nog verder te sukkelen met het maken van die blog, ga ik verder mijn voorbereid-lijstje afwerken! Morgen meer!

75 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page